7 faktu ēdienreize..

Mana iniciācija emuāristu vidū.. Sila tikai dēļ Tevis..

1. Man ir fobiskas bailes no dziļa ūdens, iespējams tādēļ, ka pāris reizes bērnībā un pēdējo reiz nemaz ne tik sen atpakaļ, gandrīz noslīku.. taču vispretīgākais un šausmas iedvesošākais ir kuģa vraks.. jebkāds.. pat nevainīgā aina   “Meklējot Nemo”  šķita neciešama un gribējās ielīmēties krēsla atzveltnē..

2. Bērnībā spēju pavemt ieraugot pogas.. jebkādas.. bet, ja tās bija vecas.. īīīī.. i just threw up in my mouth… laikam ritot, esmu daļēji šo nepatiku apspiedusi.. bet vēljoprojām neesmu sajūsmā..lai piedod mani topošie vīri, bet krliem pogas varēsiet šūt paši!!!!!

3. Protu slaukt govi un esmu profesionāla kartupeļu šķirotāja..

4. Mana tēva bērēs man uznāca histēriska smieklu lēkme.. nedēļu raudāt nav veselīgi..

5. Pirmo reiz piedzēros 15 gadu vecumā un bija baigi sūdīgi un nekādi nevarēju saprast kāpēc Jānis Jurjāns mani tādu savēmušos gribēja bučot! Patiesībā ir vēl daži, kas mani vākuši jaunības laikā un pēc tam bučojuši.. mani varētu nošaut, bet es savēmušos čali nebučotu!!!!!

6. Šobrīd man ir 10 pāri briļļu un 32 pāri kurpju..

7. Man nenormāli patīk sieviešu krūtis.. nebrīnies, ja pagrābstos!!!

Un tagad arī man ir, kam to visu padot tālāk, piedod Oskar!!!

3 Atbildes to “7 faktu ēdienreize..”

  1. hehe, kkā par pogām biju palaidusi garām🙂

  2. […] lietas uz žurnālgaldiņa … pirmais ciemiņš burtiski iebrāzās pie manis viesistabā un uzreiz lika man sakārtot lietiņas uz žurnālgaldiņa […]

  3. […] Jokerz Garjānis Ububu Ilārijs Pianiste Subalterns Crimsonweis aļa dzīvoklis vairs nepīpē Kerija Laura aļa kleita Максим Берёза Knipucītis Jurgonkuls aļa dzīvoklis vairs nepīpē […]

Komentēt

